Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

5 הארוחות שהילדים הכי אוהבים אבל בגרסה הבריאה

מה חדש?

כל הורה רוצה שהילדים שלו יאכלו בריא יותר, אבל לא קל לגרום לזה לקרות, בעיקר כשהרגלי האכילה שלנו מכילים כל כך הרבה מזון מהיר והילדים כבר הפכו מכורים לטעמים. הכנו עבורכם רשימה של חמישה מתכונים המבוססים על ארוחות אהובות על ילדים, רק בגרסה בריאה.

נקניקיות עם תפו"א וירקות שחומים בתנור

ידוע כי ילדים אוהבים נקניקיות, ובשילוב עם תפוחי אדמה נימוחים אליהם מוסיפים ירקות מתובלים בצורה נפלאה מתקבל מתכון מנצח. הנקניקיות בהן משתמשים במתכון, שמספיק ל-4 מנות, הן נקניקיות וינר צמחוניות של טבעול המבוססות על חלבון איכותי של סויה וחיטה ומבטיחות ביס עסיסי. כמו כן, הן מהוות מקור לחלבון וברזל. 

- לוקחים חבילת תפו"א קטנים ומבשלים במים עם מלח כ-20 דקות, מסננים ומצננים מעט. במקביל, מחממים תנור ל-190 מעלות.

- מכינים את התיבול: לוקחים קערה ומערבבים כף חרדל, 4 כפות שמן זית וכף מייפל (ניתן להחליף ברכז רימונים) ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.

- לוקחים את תפוחי האדמה, חוצים אותם, מעבירים לקערה גדולה, מוסיפים 4 עגבניות בשלות חתוכות לרבעים, בצל לבן בינוני חתוך לשמיניות ו-4 ענפי תימין. בשלב הבא מתבלים עם תערובת החרדל, מניחים בתבנית מרופדת בנייר אפייה, מסדרים מעל את הנקניקיות (חבילה אחת) ומעבירים לתנור שחומם ל-20 דקות.

 

שיפודי נקניקיות טבעוניות וירקות

המתכון הבא שלנו הוא מתכון שמתאים למנגל צמחוני (4 מנות) ומשתמשים בו בנקניקיות צמחוניות וירקות משופדים. הנקניקיות הטבעוניות של טבעול מבוססות על חלבון מן הצומח ומהוות מקור מעולה לברזל, כמו כן, הן מגיעות ללא חומרים משמרים והמרקם שלהן עדין.

הירקות בהם אנחנו ממליצים להשתמש במתכון הם: 2 קלחי תירס חתוכים לרבעים, חצי כרוב סגול חתוך לשמיניות, 8 עגבניות שרי, 2 זוקיני חתוכים לרבעים, 4 פלפלים חריפים קטנים, פלפל צהוב חתוך לרבעים ו-4 בצלי שאלוט קלופים.

- בשלב הראשון מחממים את הגריל ובמקביל משפדים לסירוגין את הנקניקיות (חבילה אחת) והירקות על שיפודים ממתכת או עץ.

- בשלב השני מברישים את השיפודים בשמן זית (כ-4 כפות) ומתבלים במלח ופלפל.

- בשלב השלישי צולים את השיפודים על הגריל למשך כ-7 דקות מכל צד, ומגישים לצד רטבים שאוהבים. 
 

נקניקיות והמבורגרים בפיתה על האש עם גודיז

מתכון נוסף לעל האש, והפעם בתוך פיתה ובתוספת המבורגר. המתכון הזה הוא עבור 8 מנות של פיתות ובהם המבורגר ונקניקיות צמחוניות עם הפתעות כמו ממרח לימון כבוש, טחינה, אריסה, ירקות ובצל מתובל. ההמבורגר הצמחוני (הוא גם טבעוני) של טבעול, בעל המרקם העסיסי, מבוסס על חלבון מן הצומח והוא מקור מדהים לברזל.

- מחממים גריל ובמקביל: לוקחים קערה, מערבבים בה בצל סגול קטן פרוס דק וכפית סומאק ומשרים כחצי שעה.

- צולים 4 יחידות של נקניקיות וינר ו-4 יחידות המבורגר צמחוני, 7 דקות מכל צד.

- חוצים 4 פיתות וממלאים כל חצי פיתה בטחינה, אריסה, ממרח לימון כבוש, עגבנייה, מלפפון, גבעולי בצל ירוק, בצל בסומאק ונקניקיה או המבורגר. מקשטים עם עלי פטרוזיליה וכוסברה ומגישים

ארוחת המבורגר שילדים הכי אוהבים

המתכון שלפניכם מכיל בורגר צמחוני, נאגטס תירס וצ'יפס (5 מנות). להכנת הבורגר משתמשים בטחון הצמחוני של טבעול המבוסס על חלבונים מן הצומח ומהווה מקור נהדר לחלבון וברזל. בנוסף, הוא מאוד נוח לעבודה.

- נתחיל עם ההמבורגרים: נקצוץ בצל אחד דק ונוסיף חבילת טחון צמחוני, 2 כפות קטשופ, כף חרדל, 2 ביצים ומלח ופלפל על פי הטעם. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה ובעזרת הידיים יוצרים קציצות המבורגר (אנחנו ממליצים על מיני בורגרים) ומטגנים על המחבת כ-3 דקות כל צד.  

- מכינים את הצ'יפס: מקלפים 5 יחידות תפוח אדמה, פורסים אותם דק, משרים במים חמים כשעה, מנגבים אותם היטב ומתחילים לטגן – יוצקים ליטר שמן קנולה לסיר עמוק או מחבת ומטגנים עד להזהבה.

- .מכינים את חטיפי התירס: נחמם תנור ל-200 מעלות ונאפה את חבילה של חטיפי תירס למשך כ-10 דקות. 

- לוקחים 5 יחידות של לחמניות מיני בורגר, מכניסים את ההמבורגרים, מוסיפים ירקות אהובים וקטשופ ומגישים לצד הנאגטס תירס והצ'יפס.
 

שניצל תירס עם פסטה אדומה שילדים אוהבים

המתכון הבא של שניצל תירס ופסטה מתאים ל-8 מנות ובוודאי ילהיב את הילדים שלכם. שניצל התירס של טבעול עשיר בגרעיני תירס וסיבים תזונתיים בתיבול מעודן כאשר יחידה אחת של שניצל תירס מכילה כ-55% תירס.

- לוקחים ראש ברוקולי גדול חתוך לפרחים קטנים ומבשלים אותו בסיר מים רותחים עם 2 כפיות מלח כ-10 דקות עד שהם מתרככים מעט.

- לוקחים חבילה של שניצל תירס ומחממים אותם בטוסטר או בתנור כ-10 דקות עד להשחמה.

- לוקחים חבילת פסטה ספגטי, מבשלים על פי ההוראות שעל האריזה ובמקביל מכינים את הרוטב: מחממים במחבת עמוקה צנצנת (400 גרם) של רוטב עגבניות מוכן, מוסיפים 2 כפיות מלח, מוסיפים את הפסטה המוכנה ומערבבים. 

 

ככה אוכלים היום

טבעולים

רוצים לקבל הטבות וקופונים טבעוליים שווים?

הירשמו עכשיו לטבעול ותהנו מהטבות בלעדיות

להרשמה

טבעולים

Our suggestions

Mexican Tacos with Vegan Nuggets
עשה לך חשק לנסות את כל הטוב הטבעולי הזה?

קבלו את כל המתכונים המגרים שלנו, הטבות בלעדיות וטיפים טבעוליים ישר למייל שלכם

aeead5804e79ff6fb98b2039619c5230_200828_MEDIAMONKS_GG_Spicytarian.jpg
עשה לך חשק לנסות את כל הטוב הטבעולי הזה?

קבלו את כל המתכונים המגרים שלנו, הטבות בלעדיות וטיפים טבעוליים ישר למייל שלכם